Corkba költözésem története

Csabi Írországban

Teendők utazás előtt

2014. október 26. 15:11 - csaboable

Amiket a napokban elintéztem:

  • foglaltam és vásároltam repülőjegyet Dublinba, ugyanis közvetlen járat nincs Corkba.
  • foglaltam szállást Dublinban, ugyanis 19:05 perckor érkezek, és 3 óra vonat út lenne még Dublin - Cork között. A vonat pedig 21 órakor indulna, úgy hogy 1 éjszaka a dublini reptér melletti tranzit szállóban.
  • foglaltam szállást Corkban. 5 éjszakára.

Repülőjegy vásárlás www.ryanair.com
Hotelek foglalása www.booking.com

November 4-én indulok, mert 3-án 48 ezer forint volt a repülőjegy, 4-én viszont csak 32 ezer :). Biztosítással és poggyásszal együtt 44 ezer forintba került a repjegy.
Dublini szállás 27 ezer volt. Corki 77 ezer. Kifogtam valami hatalmas akciót :), hurrá.

Albérleteket már mentettem könyvjelzőbe. Oldalakat, amiket használtam:

www.daft.ie
www.rent.ie

Szinte ugyanazok az albérletek vannak fent mind a kettőn. Ingatlan.com-on jobban lehet szűrni, viszont itt nem találtam egy albérletet 5x meghírdetve.

Albérlet árak 600-1200 euró között mozognak. Inkább 1000 euróhoz közelebb tendálnak számunkra, ugyanis úgy döntöttünk Andival (a párom, kertem bimbozó virága stb...), hogy 2 hálószobás lakást akarunk kibérelni. Ha már lúd, legyen kövér alapon.

Vettem egy bőröndöt is. Soha életemben nem vettem még, de Auchanban volt 14-ért egy jó. Mwahaha.
Amúgy kurvára fosok az egész dologtól...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr196834457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása