Corkba költözésem története

Csabi Írországban

A kiút

2014. november 04. 23:10 - csaboable

No, meg is történt az utazás.

Nem volt vészes. Sokkal rosszabbra számítottam. Azt tudni kell, hogy félek a repüléstől :(.
Maga az út eseménytelenül telt. Volt kis turbulencia, de végülis nem volt rosszabb, mint ha egy buszon zötykölődtem volna. Azt leszámítva, hogy 10km magasan voltam és 820 km/h-val repültem :P.

image.jpg

Kevés pakkom volt relatíve. Azért volt csak 3 táskám 2 helyett, mert hülye módon arra gondoltam, hogy elég lesz a 15kg-os csomag is. Hát nem volt. 19.9 kg lett, amikor mindent bepakoltunk Andival. Utólag már csak új csomagot tudtam volna venni, a meglévőt már nem tudtam nagyobbra váltani. 15kg-os csomag 5500 forint volt azt hiszem, a 20kg-os 8500.

Még egy tipp, amit biztos mindenki tud. Ha 16:50-kor indul a repülő, amire szeretnénk felszállni, ne 15 órára kérjük a taxit. Nem volt para, mert 30 perc volt tankolással az út az m0-n. Annyi, hogy 1500 forint volt a felár a 4500-ra m0 miatt. www.hordar.hu rendeltem a fuvart. Tök jó volt. Nagyon pontos volt az úriember, úgy hogy csak ajánlani tudom.

Dublin éjjel:
IMG_20141104_194722.jpgHotel kívülről
IMG_20141104_195928.jpg

Hotel szobám

Junk vacsora
IMG_20141104_202704.jpg+1 éljen az eu csatlakozó a szobában :D
IMG_20141104_202534.jpg

Holnapi terv:

  • sim kártyát vásárolni, ez szerintem érdekes lesz, mert kicsit máshogy vannak itt a dolgok
  • Corkba vonatozni
  • corki hotel elfoglalása
  • albérlet nézés, remélhetőleg 16:00-kor
  • talán pps igénylés

 

u.i.: van netflixem :D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr166865039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása