Corkba költözésem története

Csabi Írországban

Második nap

2014. november 06. 22:17 - csaboable

A fekete leves... Az itteni tömegközlekedés FOS! Van, de csak mutatóba. Pécsen nagyon jól működik, itt úgy mint kb. Kiskunfélegyházán.

Ma nem csináltam képeket, mert reggel óta esett. Nem picit, nagyon. Esernyőt kellett vennem! :) Mondjuk mit vártam? Meleg hógolyót?

No nem csak az eső esett, és a buszok nem jöttek időben - 30-40 perceket kellett 1-2x várnom a buszra -, de reggel felhívtam 4 hírdetést, amiből 2-nél azonnal mondták, hogy "Sorry, already gone!", a másik kettőről délután kaptam az infót, hogy az egyik elment, a másikban még laknak, és holnap tudom megnézni 4-től. Bááááh! 

11-kor találkoztam a fejvadásszal, aki szerezte nekem az állást. Tök jó fej, csak ajánlani tudom a céget. www.zartis.com

Délután kettő előtt érkeztem a Social Welfare Office-ba, ahol megpróbáltam PPS numbert igényelni. Hát pfpfpfpfpf, a hivatali ügyek itt is olyan "gördülékenyen" mennek, mint odahaza. Sőőőt! Nem hogy várni kellett, de még csak nyitva se volt az a részleg, ahol igényelni lehet a PPS-t. Holnap mehetek vissza 10-re. YAAY!

3 után értem vissza a hotelba, rendeltem ebédet. 9 euró! Teljesen jó volt, és relatíve olcsó.
Ebéd közben kaptam egy e-mailt a daft.ie weblaptól, hogy feltöltöttek a szűrésemnek megfelelő albérletet. 850/hó, 2 háló, 1 fürdő, nappali, konyha, előszoba. Képek alapján szép.
Fel is hívtam azonnal. Telefonban a csajszi rögtön:

  • Ki vagyok?
  • Honnan jöttem?
  • Van-e állásom?
  • A cég mivel foglalkozik?
  • Mit dolgozom a cégnél?
  • Albi referenciám van-e?
  • Legyen albi referenciám!

Wow. Felhívtam a főbérlőm, hogy megadhatom-e referenciának. Mondta igen. Zsír. Küldtem a csajnak sms-t, hogy akkor megnézném az albit, küldje, hogy mikor.

5-kor kaptam az sms-t, hogy 6-tól lehet megnézni az albit. 5:18-kor indultam el, 1 perc a buszmegállóig, ott álltam 5:46-ig, amikor megjött a busz. FASZ KIVAN! Már bocsánat. 6 előtt 2 perccel érkeztem meg az albérlethez, ahol is rajtam kívül 4 másik ember várakozott. Oh-oh...

Kiderült, hogy 5-en telefonáltak kevesebb mint két óra alatt, és hát a csaj nem fogja megmutogatni mindegyiknek egyesével. Lófaszt! Mindannyian egyszerre bezúdultunk a lakásba, körbe rohantuk, majd kaptunk papírokat, ahol meg kellett adni a PPS számot, telszámot, email címet, munkáltató nevét, címét, telszámát, mikor költöznék, előző főbérlő neve, telszáma, email címe, albérlet címe ahol laktam... azt hiszem csupán csak ezeket kérdezték... 

Holnap estére ígértek választ, miután mindenkit lecsekkoltak. Van egy olyan érzésem, nem én nyerek, ugyanis volt egy pár, akik már 2 hete dolgoznak, van már bankszámlájuk, PPS számuk stb stb. Mi meg Andival ugye, se PPS számunk, se bankszámlánk nincs, én még nem is dolgozom, Andinak még munkája sincs. Ppfpfpfppfpf :D.

Persze lehet csoda történik. Mindegy, holnap 4-re megyek megnézni egy albit. Hátha... bár az 975/hó, ami picit húzós. 2háló, 2fürdő, nappali, konyha, előszoba, kültéri elkerített parkoló. Képek alapján jónak tűnik.

Ja, csak hogy keretes legyen a mű:

Az itteni tömegközlekedés FOS! Hazafele kimaradt egy 215-ös busz, így kb 45 percet vártam a buszra az esőben. Ez még hagyján, ez már önmagában bosszantó, DE ugye miután megérkeztem a megállóba, 1 perc múlva jött a 203-as, ami Blackpoolig megy, ahonnan kb 10 perc séta a hotel. Nem szálltam fel, mert láttam a kijelzőn, hogy 4 perc múlva jön a 215-ös. 6:25-re voltam a megállóba, és 7:20-ra értem a hotelbe.

u.i.: holnap "hirtelen felindulásból elkövetett autó vásárlást" fogok végrehajtani. A Bus Éireann meg kinyalhatja a nemesebbik felem! Elvesztettek egy fizető utast, nem mintha érdekelné őket. :\

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr796872613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása