Corkba költözésem története

Csabi Írországban

Munka Londonban

2015. június 20. 21:28 - csaboable

Sziasztok,

jol elvesztem tudom, de hat eltem a szurke es zold hetkoznapjaimat.
Andi meg mindig nem talalt allast, igy ugy dontottunk, hogy elkezdunk allast keresni Londonban vagy Dublinban.
Szoltam a cegnel is, ahol nem orultek, es mondtak, hogy akar otthonrol is dolgozhatnek, ugyanezert a fizetesert, de csak szeptembertol.
Mondtam, hogy jo, de Andi rabeszelt, hogy lehet Londont ki kellene probalni. Vegulis ... miert ne?

Elkezdtem allasokra jelentkezni 2 hete vasarnap. Elhataroztam, hogy 65e font alatt nem vallalok semmit, vagy napi 350 font alatt, mint alvallalkozo.

Hetfon elkezdtek omleni a telefonok a fejvadaszoktol, hogy lenne itt ez meg az meg amaz a pozicio erdekel-e. Mondtam, hogy jaja, de a fizu igeny 65e evente. Hat meg kell mondanom, hogy megoszlottak a velemenyek. Valaki azt mondta eselyes, valaki azt mondta eselytelen.

Szerdan megkeresett egy fejvadasz, aki a cwjobs-on talalta az oneletrajzom, es ajanlott ket allast. Egyiket a Daily Mailhez, masikat a Betfairhez.
A Daily Mailes nagyon tetszett, ugyanis solarisozni is kellett hozza a linux/storage/egyebek mellett.

Altalaban ha a job descriptionban leirt kovetelmenyeknek 50-60%-ban megfelelek, akkor mar jelentkezem az allasra. No a Daily Mailesnel 100%-ban megfeleltem. Minden pontnak, sot tobb pontban 5-8 eves tapasztalatom volt.

Csutortokon mar vissza is jeleztek, hogy a Daily Mail szeretne velem egy telefonos interjut. 
Penteken megtortent a 40 perces interju, nagyon jol sikerult. Mar ott erdeklodtek, hogy elmeletileg, ha megkapnam a poziciot, akkor at tudnek-e koltozni Londonba? Mondtam, szerintem igen :).

Penteken a fejvadasz visszajelzett keso delutan, hogy a Daily Mailesek szeretnenek velem talalkozni. Meg is beszeltunk egy szemelyes interjut erre a szerdara.

Megvettem a repulojegyet, buszjegyet stb. es felkeszultem az utra.

Hat hozza kell tennem, hogy epp hogy odaertem a megbeszelt 12 orara ugy, hogy reggel 6:40-es repulovel repultem Londonba, es 8-ra mar ott is voltam.

Mind1... odaertem, felmentem, kitoltottem egy par oldalas tesztet, aminel mindenre konnyeden valaszoltam :).
Utana beszelgettunk kb 60-70 percet es elbucsuztunk. Ott mar ereztem, hogy ossze fog ez jonni.

A repterre visszafele felhivott a fejvadasz, hogy van meg egy jelolt, aki vallalna 60-ert a melot es kerdezte, en is vallalom-e annyiert. Mondtam, hogy sajnalom, de nem. 65 a minimum.

Mielott felszalltam volna a repulore kaptam a hivast, hogy en kaptam meg az allast :). Woohoo!

Szoval hat igy tortent. Itt er veget a corki tortenetem, es talan inditok egy blogot a Londoninak. Meglatjuk ... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr397560176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása