Corkba költözésem története

Csabi Írországban

Albérlet

2014. november 14. 19:12 - csaboable

Van albérletem!!! Összejött, végre! A mai nap gyönyörű volt. Nem csak az albi miatt, de az időjárás is fantasztikus volt. Sütött a nap, nem volt hideg, úúúú :). 

Emellett nyitottam bankszámlát is. Permanent TSB lett belőle, mert AIB-ot nem tudtam, ugyanis kellett volna egy bizonyítékot hoznom arról, hogy hol lakom. Ami lehet bármilyen rezsi számla. Hát mivel ma lett albim, így jó pár napig nem lesz rezsi számlám.
Emellett a cégnek, ahol dolgozom van egy megegyezése, hogy nem kell bizonyíték, elég egy levél a cégtől. Azt bevittem és így lett is egy current account-om. Current account az a bankszámla itteni neve. Itt általában egy fajta bankszámla létezik, nincs Szuper 0 meg mit tudom én még mik, hanem current. Emellett persze van savings account stb... 

Hétfőn már él is a számlám, és már tudok küldeni és fogadni pénzt róla, a bankkártyám pedig 5-6 munkanap múlva érkezik meg.

Szóval a mai nap szuper volt. Holnap délelött költözöm. Ha elpakoltam, akkor irány a tesco oldala, hogy rendeljek kaját, mert kong a hűtő az ürességtől. Plusz elmegyek TV-t nézni meg monitort, hogy kényelmesebb legyen a notebook.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr496897167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása