Corkba költözésem története

Csabi Írországban

Internet az albérletbe

2014. november 14. 22:23 - csaboable

Felgyorsultak az események.

Ugye ma meg lett az albérlet és amikor visszamentem a melóhelyre gondoltam meg is rendelem az internetet. UPC lett a dologból, mert kb. csak ők tudtak normális sebességű internetet adni. Volt még Sky 24mbit-es, meg Vodafone 100 mbit-es. Viszont egyik sem verte a UPC-t sebességben és árban.

www.upc.ie -re felmentem, kiválaszottam egy tv nélküli csomagot, azaz internet és telefon. Csak internetet nem találtam :(. 18 hónapos hűségidő, első négy hónapban 25 euró/hó, utána 50 havonta. Ebből még lejön 3.5 euró havonta, ha regisztrálok a UPC oldalán MyUPC menüpont alatt. Ezt csak akkor tudom, ha már engedélyezték a szerződést.

Magát a csomagot itteni idő szerint 19:01-kor rendeltem meg és 20:24-kor kaptam egy sms-t, hogy hétfőn már hozzák is a modemet az albérletbe. DPD fogja kiszállítani. Wow... gyorsan mennek itt a dolgok :). Bár valószínűleg szerencsés vagyok, mert már előtte is ki volt építve a UPC. Van olyan munkatársam - a határontúli magyar srác -, aki megrendelte az internetet egy másik szolgáltatótól 2 hete és még mindig semmi.

Ha hűségidő előtt lemondanám a szolgáltatást, akkor 200 euró a kötbér.

Vicces, hogy odahaza is UPC van az albiban, és 2 éves hűséget írtam alá. 120mbit/s internet, 54 csatorna, meg vagy 20 hd, hbo, hbo2, hbo comedy. Ezért fizetünk havonta 9490 forintot. Viszont a hűségidő 2016 januárjában jár le. Le akartam mondani 2015 januárjával a szolgáltatást, viszont azt mondták, hogy akkor kötbért kell fizetnem, ami az eddig igénybe vett kedvezmények összege. Az összeg: 160e forint :). Kb jobban járok, ha fizetem a maradék 12 hónapban, mert még az is olcsobb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corkicsabi.blog.hu/api/trackback/id/tr206898157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása